پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112187
تعرض به مهمانپرست در نيويورک / عکس
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 835

به گزارش پايگاه خبري پيرغار به نقل از باشگاه خبرنگاران: طي ساعات گذشته فيلم اين حادثه از دور منتشر شده بود ولي دقيقا مشخص نبود، فردي که مورد حمله فيزيکي قرار گرفته، چه کسي است.
 
در حاليکه دولت آمريکا وظيفه حفظ جان و تأمين امنيت مقامات بلندپايه سياسي کشورهاي حاضر در اجلاس سازمان ملل متحد را برعهده دارد، عده اي خشونت طلب وابسته به گروهک تروريستي منافقين با حمله فيزيکي به ديپلمات ايراني قصد ايجاد جراحت و ضرب و شتم وي را مي کنند.
 
عکس ثبت شده در روزنامه وال استريت ژورنال از صحنه حمله به رامين مهمانپرست سخنگوي وزارت خارجه ايران در نيويورک حکايت دارد.
 

 

 
وال استريت ژورنال عکس واضحي از رامين مهمانپرست در نيويورک منتشر کرده که وي توسط عده اي از وابستگان گروهک هاي تروريستي منافقين و جريان فتنه در خياباني در نيويورک مورد تعرض قرار گرفته است.
 
فاکس نيوز نيز با مصاحبه با پليس نيويورک از قول وي اعلام کرد: هيچ کس در خصوص اين حمله فيزيکي و سوء قصد به جان سخنگوي وزارت امور خارجه ايران دستگير نشده است!
 
اين در حالي است که در حاشيه اجلاس سازمان ملل،تعدادي از افراد در مصاحبه با خبرنگاران اعتراف کردند که از يک شرکت تبليغات آمريکايي و از گروهک تروريستي منافقين پول دريافت کرده اند تا در جهت تخريب جمهوري اسلامي تبليغات منفي انجام دهند.
 
حال سوال اساسي اين است که نقش پليس و نيروهاي امنيتي آمريکايي که وظيفه تأمين امنيت و حفظ جان ديپلمات هاي کشورهاي ديگر در محل استقرار ساختمان سازمان ملل در نيويورک را بر عهده دارند چيست؟! و آيا اين اقدام تروريستي با هماهنگي پليس آمريکا صورت گرفته است؟!
 
براساس اين گزارش؛طي ساعات گذشته فيلم اين حادثه از دور منتشر شده بود ولي دقيقا مشخص نبود، فردي که مورد حمله فيزيکي قرار گرفته، رامين مهمانپرست است. با انتشار اين عکس توسط وال استريت ژورنال شک و ترديد درباره ماهيت فرد مورد تعرض برطرف و مشخص شد که رامين مهمانپرست سخنگوي وزارت خارجه مورد حمله قرار گرفته است.

 

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html